Deklaracja dostępności strony internetowej w Szkole Podstawowej w Gminie Malbork
Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej w Gminie Malbork
Szkoła Podstawowa w Gminie Malbork zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej w Gminie Malbork.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Dorota Skibiak.
- E-mail: spwgmalbork@wp.pl
- Telefon: 556472705
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej w Gminie Malbork
- Adres: ul. Główna 5 82-200 Malbork
- E-mail: spwgmalbork@wp.pl
- Telefon: 556472705
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Osoby Głuche i Niedosłyszące mogą skorzystać w Szkole Podstawowej w Gminie Malbork z nieodpłatnej pomocy przy załatwianiu spraw. Potrzebę skorzystania z takiej pomocy należy zgłosić na 2 dni robocze przed planowaną wizytą pod numerem telefonu 55 6472705 (z wyłączeniem sytuacji nagłych).Do wejścia głównego prowadzi podjazd, osoby niepełnosprawne są obsługiwane w pokoju na parterze.
Informacje
Ewelina Zalewska-Baranowska
Ewelina Zalewska-Baranowska
Dorota Skibiak
Szkoła Podstawowa w Gminie Malbork